lördag 2 maj 2009

Vilken kväll!!!

Tack alla som kom igår!!! Och tack alla för lyckönskningarna!

Det var så hysteriskt stressigt så jag mådde nästan illa.. Syrran å hennes vänner kom hem mitt i kaoset. Jag fick sminka mig i bilen på vägen in *skratt* Allt gick bra och det var kul! Jag var för stressad för att känna mig nervös.. Men det kanske var illamåendet som var nervokänslor ;)

Responsen var bara positiv! *jättesupergladochlyckligtrodnande*
Tack igen alla som kom igår ni gjorde min kväll!!

Tyvärr så gick det lite illa med William som hade en massa spring i benen.. I ett mindre belyst rum lyckades han springa rakt in i en kant och slog upp ögat!! :(
Blodet forsade och tårarna också. Mina kära vänner hjälpte till och sen åkte William med darling till sjukhuset och där fick han två sprutor i ögat å sy 4 stygn!! :(
Men som den duktiga kille han tog han det bra även om han såklart var ledsen.. Men lugn.
Jag valde att stanna kvar på vernissaget och avsluta min kväll.

Slutet gott allting gott!!

9 kommentarer:

Agneta sa...

Kul att det gick så bra!!!
Synd om lillkillen förstås... Hoppas det läker fint.

Ha en bra dag!

Kram

nillas liv på pinnen sa...

Grattis till att du fick så positiv respons! Va kul!!!

Hoppas W är någorlunda återhämtad också...

Nini sa...

Grattis till att ha det avklarat ;-)
Tycker fortfarande det är synd att jag inte kunde vara där på grund av geografin.
Det är vid sådana tillfällen man önskar att man kunde "beama" sig till olika ställen ;-)

©Annelieh sa...

Men jösses, stackars lilla William, FYRA stygn... :( Gubben..

Men Du kompis, vilken kväll!!!! Du är så duktig..kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam Och krama William från mig med...//Annelie

mamsen sa...

Lilla gubben då! Som han såg ut på bilden jag fick!!! Ynklig lät han också på telefonen stackarn. Härligt att din kväll blev lyckad, glädjer mig med dig. Kram

Frida sa...

Nemän usch! Ögat, det låter inte mysigt! Hoppas William år bra nu då.

3Lmamma sa...

Tack sötis för en supertrevlig och lyckad kväll med dig....så fint allt var..Lille söte W, 4 stygn???Mår han ok nu?Ses onsd?Puss

Mita sa...

Lilla William då,hoppas att ögat inte tagit stryk...

Kul att det gick så bra för dig och att det blev lyckat.

ha en skön söndag.......

MissC sa...

Hej alla goa!
William mår bättre och svullnaden blir mindre och mindre.

Jag är snart mitt normala jag ;)