fredag 22 maj 2009

Stor och liten..

..Dator, stor har liten och liten har stor. *fniss*
Just nu sitter vi med varsin dator jag och William.
Lill killen började bli otålig... Vill vara framme nuuuuu!!
Så då tog jag fram datorn, då det inte gick att titta på film i den lilla. Det går om jag installerar, men det gör jag inte nu. Så i skrivande stud har jag den lilla rosa och William har min älskade större dator jag fick av mamma och Jörgen.

Han är mer än nöjd :)
På hemvägen ska jag se till att vi har spel å så..
Tidningarna var kul en stund och sen blev det långtråkigt..

Jag gillar faktiskt att åka tåg, men helst åker jag x2000.
(om det uppfattades att så inte var fallet ;))
Hellre tåg än bil ;) Man är fri på ett annat sätt.
Förutom när det är hysteriskt hög volym i högtalarna *som nu* hoppar till varje ggn. Eller när man hamnar brevid ngn med mindre trevlig odör.

För Williams del hinner det inte bli så långtråkigt på x2ooo. Nu ska vi sitta i Karlstad i en halvtimme! Synd att man inte hinner träffa ngn kär gammal vän här.. Men Värmlands besök ska det bli senare i sommar.

1 kommentar:

Neta sa...

Värmlandsbesök ser vi fram emot;-) Skönt att resan gick bra och ha en riktigt mysig helg!!! Kram