torsdag 7 maj 2009

Känner att jag lever..

Jag känner att jag verkligen beundrar dem som jobbar på förskola, på helt annat sätt efter dessa dagar!!!! Jag tycker absolut att det är kul och givande. Men det tar massor av energi och man ska räcka till på alla håll å kanter *phu* Fullt ös medvetslös, kan man verkligen tala om!! Jag ska jobba där imorgon också. Det blir en tidig kväll i kväll!!!!!!!!

Ska inte gå in på detaljer. Men fick faktiskt kväljningar idag.. Det är ju inte så att jag är van å byta på andras barn ;) Men när det sker på potta å konsistensen inte är den mysigaste!! Då är det svårt (för mig) att hålla igen!
Ooops blev visst lite detaljer ändå ;)

Men i det stora hela så har det varit givande och kul!! :)

2 kommentarer:

Sara sa...

Haha, nä det är väl inte det bästa med att jobba på dagis men i övrigt brukar barnen vara underbara =P

©Annelieh sa...

Haaaa, jag kan förstå kväljningarna..men det är så roligt att jobba med dig! Kram på dig, vi ses imorgon!