onsdag 13 maj 2009

Handikapp tårar..

Jag hämtade William.. Pratade med min favorit pedagog där. Tårar i ögonen av ilska och besvikelse. Jag har en tendens att gråta när jag blir arg *extremt jobbigt i vissa lägen* Nästan ett handikapp..

Men i vilket fall så förklarade jag att jag är arg och att detta är oacceptabelt! Och att det nu måste ske en förändring! Om inte det är rutinerna eller personalbrist som är orsaken så får kommunen höja staketet. Något måste hända!!! Och självklart håller de med. De ska själva ta upp det med ledningen, så nu väntar jag på samtal om hur de ska gå vidare. Och kommer inget, så tar jag tag i det själv!

3 kommentarer:

Agneta sa...

Jag är också sådan, som lätt börjar gråta i pressade situationer! Urjobbigt.

Hoppas de tar tag i det nu! Det borde de, det finns väl ingen vettig människa som inte ser att detta är ett problem?

Hade jag jobbat på det dagiset hade jag skämts ögonen ur mig!

Anki sa...

Ja nått måste dom göra. Det kan inte fortsätta så där..
Tack för änglarna du gjort. Ska sända iväg dom imorgon..

3Lmamma sa...

Åh jag ve precis vad du menar...tårarna kommer lätt, vid glädje, vid sorg, vid ilska...men så är vi oxå känslomänniskor..
Inte handikapp, en fin egenskap eller hur? Bra att dem lyssnade..nu är det upp till bevis för dem.
ses imorgon, längtar!
Kramis