tisdag 12 maj 2009

Min tisdag..

Jag har fått jobba på Annelies avdelning idag :)) Alltid lika kul! Börjar känna mig hemma i gruppen. Barnen är sköna individer med alla unika komponenter!! (kan man säga så?)

Tröttheten var inte så farlig idag ändå.. Dagen swischade iväg!!
Men uppdatering av webbutiken får vänta en dag. Jag kollar just nu på Desperat Housewifes..

Blev tillfrågad om jag kunde tänka mig att vicka på gympan i skolan.. OM jag kan!! :)) Dessvärre så klickade inte datumen, första datumet ska jag sälja smycken en hel dag på en skola. De övriga, befinner jag mig i Göteborg på! Hoppas de frågar igen!!
Det vore super kul!!

2 kommentarer:

Agneta sa...

Ja! Jag vill gärna träffas! Kul!
Jag träffar gärna din mamma också!

AnnelieH sa...

Man kan säga så..haha!

Kommer att sakna dig idag!

Kram//Annelie