tisdag 12 maj 2009

Vilken natt!

Ska precis gå till sängs när K meddelar att han ska dra iväg! Vill inte prata och är allmänt otrevlig. Jag förklarar att K har 5min på sig att dra då, så jag kan sova..
-Va, måste jag skynda mig?
-Ja, om du ska gå mitt i natten så får du gå NU.

Sen låste jag dörren och kröp till sängs något irriterad och utan förståelse för vad som kan vara så viktigt mitt i natten!

William vaknade till, hans huvud bråkade fortfarande :(
Sen kom det...
Han spyr rakt ut där han ligger! Lille killen, verkar ha åkt på migrän av allt godis (hans pappa köpte på cirkus) och den sena timmen.
Byta sängkläder å lägga kuddar och täcken i tvätten *jobbigt* Ställa William i duschen å krypa ner igen.
Efter en halvtimme var det dags igen, men då var jag redo! Sen somnade han och sov tack å lov resten av natten.
Jag somnade kanske runt 3tiden *jääääspar*

Nu sitter jag på bussen på väg till förskolan där Annelie jobbar :) Så idag får vi ses. Men shiiiiit vá jag är trött!!!

Solen skiner ialla fall :)

4 kommentarer:

kurrelina sa...

Ajajaj vilken natt....Men stackars lille killen det är inte lätt att vara sjuk när man är så liten.
Hoppas du kan vila lite på dagen

Tack för kommentaren av ugglorna.

kramizzzzar

3Lmamma sa...

blä vilken natt!!hoppas han mår bättre idag...kramis

©Annelieh sa...

Stackars liten..Krama lilla w från mig! (Igen). Stå på dig med K, du gör ett bra jobb! //Annelie

mamsen sa...

Hoppas med hela mitt hjärta att det inte är migrän han har! Vårt samtal angående K., så tycker jag att du gör och agerar helt rätt.Jag är mycket stolt över hur du tacklar allt som dyker upp och händer runt honom. Synd bara att han inte inser hur bra han faktiskt har det hos er... Jag vet att om några år kommer han att se tillbaks på tiden hos er,och då se det positiva ni gav honom. Var stolt över det du/ni gör. Kramar