onsdag 27 maj 2009

Sena vanor..

..Har vi lagt till med här hemma hos mamma ;) Igår var vi å shoppade lite.. Sen kom syrran och Josefin över på lite grillkväll. Det blev seeeent!! Vi började äta runt 22tiden! Helt galet. Vilket betyder att jag gick till sängs med full mage.

Såklart har jag sovit super dåligt och drömt konstigt... Bla att jag flera ggr blev huggen av en ilsken hund som först visade sig from, men såfort man kom i närheten så högg den.
Blev jagad och huggen :( Och en massa annat konstigt jag inte orkar gå in på ;)

Sovmorgon har det varit varje dag. *peppar peppar* William sover länge han med :)
Idag blåser det nästan storm ute, vilket är mindre kul. Vet inte vad som händer idag.. Moffa ska sätta upp gungan i ställningen som jag köpte igår.
Ställning utan gunga är ju inge kul. ;)

Nu ska jag få min hjärna att vakna! *skratt*

Inga kommentarer: