söndag 31 maj 2009

Vår härliga dejt!!

Vi träffades vid Kopparmärra (stavas det så?)
Det var sååååå varmt!! Smälte nästan bort *skratt*

Mockapocka hoppade fram :)
Hon såg precis ut som jag föreställt mig!! *läskigt*
Fräsch å snygg! Dessutom var det något bekant över henne..
Som om vi setts förut, men det har vi ju inte. Och vilken underbar kvinna!
Tiden gick för fort..!!! Vi gick till ett annat ställe när Mockapocka lämnat oss.. Där blev det vin å god mat. Stort å smått, lika härlig och spontan som på bloggen! Ja ni ser ju bilderna på dessa snygga kvinnor ;)) Upptäckte att jag å stort och smått var ganska lika i en hel del ;) Att fått träffa dem personligen känns fantastiskt kul och jag känner mig hedrad! Synd bara att tiden ska rusa så fort..
Mamma tyckte att det var jätte kul att få delta på våran träff!!
Hon kände sig inte bara som chaufför ;) Om dem tyckte hon som jag :))
Hoppas på fler tillfällen :) Jag lär höra av mig när jag är nere nästa gång!

Tack för igår det var super trevligt!




7 kommentarer:

mockapocka sa...

Fina bilder (och jag är med, hjälp! jag skoja, det är ok:)).
Det var roligt att träffas på riktigt!
Men lite läskigt att du också tycker det är något bekant över mig. Så sa stort och smått också efter första träffen. Jag kanske har dubbelgångare. Flera stycken...
Ha de så skönt!
P.s Rock star blev MYCKET nöjd med halsbandet.

Agneta sa...

Tack själv!!! Det var verkligen jättetrevligt och jätteroligt!!! Det måste vi göra om!!! Snart! =)))

Agneta sa...

Med risk för att vara tjatig här... men jag hade så kul och trevligt igår! Ni var så underbara allihop!
Vi MÅSTE få till en träff till - snart!!!

Hälsa din mamma och tacka för kommentaren (jag svarade i min blogg) Det var jättekul att träffa henne också! Jag träffar gärna henne igen! =)

Kram till er båda!

MissC sa...

Lite avis är jag allt på att ni har närmare till varann än jag har till er ;)) *fniss*
Det är häftigt att det blir bra i den verkliga världen också!!!

Kram på er!
Mockapocka: Kul att Rock Star blev nöjd :D

mamsen sa...

Efter en trevlig dag med dig och dina härliga bloggvänner, är jag faktiskt glad över att du inte har körkort ännu hihi. Om du haft det skulle du ju inte behövt att jag var med. Gillar de alla tre som du vet. (sitter nu i rummet bredvid dig). Nu är det godisdags så nu kommer jag in igen....

MissC sa...

Älskade mamma.. Jag tycker ju om att ha dig med ändå ;) Dessutom så hade jag inte kunnat dricka vin då *fniss*

3Lmamma sa...

Wow vilken träff!!!Fina bilder och jag förstår att det var himla lyckat...gläder mig! P&K