måndag 4 maj 2009

♥Hemmadag♥

Har William hemma idag.. Vi ska ta det lugnt och jag ska försöka få lite gjort som blivit lidande den sista tiden ;)

William berättade att han blev ledsen när blodet kom från ögat och när doktorn satte två sprutor i ögat på honom..!! Då sa jag att jag skulle också blivit ledsen.. Man får bli ledsen när man gjort sig illa och det gör ont. Och jag talade också om för honom hur duktig han var som var lugn även om han var ledsen. Morgonen efter allt så tittade sig William i spegeln och skrattade.. Han tyckte att han såg rolig ut. Min lille "boxare".

Jag frågade hur han kände när han åkte till sjukhuset för att sy och jag inte följde med.. Om han blev ledsen på mig? Men min goa lille son sa -Nä, mamma du skulle ju jobba! Självklart var ju detta med blandade känslor i mamma hjärtat!!

♥♥♥Min tappre lille kille♥♥♥

1 kommentar:

Agneta sa...

Skönt med en hemmadag! (Vill också ha det!)

Duktig han är killen!