onsdag 6 maj 2009

Fullt ös medvetslös!!

Sitter just nu på jobbets dator. Jag slutade för 6 minuter sedan ;)

Vilken start det blev på dagen!! Jag skrev ju igår att jag skulle upp 06... Mmm.. Ställde klockan 06 också.. Imorse vaknar jag av att William väcker mig då det hänt en olycka i sängen! *suck* Jag vill ju sova till klockan ringer, är min reaktion. Drar på mig å masar mig upp.. Ser klockan o5.47 *tänkerkollarigenåtänker* Men SHIIIIIIIIT jag ska ju med 06-tåget!!!! Vad har jag haft huvudet!!???? På med kläderna i en vansinnig fart. William ville kramas men jag "puttade" honom ifrån mig.. Han ville verkligen kramas men jag hade ju inte tid!!! Förklarade i min vilda framfart att jag hade bråttom och skulle med tåget. Snabb kram och puss hann i med.
-Hoppas det går bra hos doktorn idag, sa jag. Vi ses sen älskling! Och så rusade jag ut genom dörren. Vände mig om mot fönstret, där står min prins med ledsen min och tårar!! *AJ ONTIMAMMAHJÄRTAT*

Jag hann med tåget och kom i tid till jobbet!! *phu* Är fortfarande förvånad över att jag hann!! Hade jag inte hunnit hade jag kommit en timme sent. Och det gott folk är INTE okej!!

Ringde min lille prins, och han var verkligen ledsen :( Satt bakom sängen å grät när pappa kom till honom, å han grät i telefonen :(( Vi pratade en stund, å jag sa att det var ju en himla tur att han väckte mig! Så jag hann med tåget! :) Det gick bra hos doktorn.. Nu ska jag hem å så får han berätta med egna ord.

Se ýa later! :)

2 kommentarer:

Agneta sa...

AJ, det gör ont i mammahjärtat att lämna grynen så! Men ibland måste man!

Nej, tyvärr är det roliga inte riktigt så roligt!!! Jag kan inte berätta ännu tyvärr, men lovar att göra det så småningom.

Nini sa...

Usch vilket uppvaknande :-(
Tror nog att W tar det med ro när ni talat ut :-)