söndag 31 maj 2009

Me Myself and I

Tiden svischar förbi...!
Jag och William har varit hos mamma & Jörgen i 9 dagar nu!!
NIO dagar! Om 4 dagar ska jag få egentid..

Mamma & Jörgen åker med William till Danmark för att besöka Legoland. De är några fler som åker också.. Men jag ska få vara med bara mig! *längtar* Det var längesedan jag var med bara mig. Men det blir inte bara det..
Jag ska träffa min syster som också ska hjälpa till med Bissie å köra mig lite "hit å dit". Och så blir det en heldag med min käre kusin Elizabeth!
Åhh, vad jag läääängtar.

Jag ska njuta och det är jag säker på att William kommer att göra också! Han får umgås med mormor å moffa + Ronja & Felix "kompisar" OCH få uppleva Legoland!! *jagharintevaritdär*

Jag har liiite hemlängtan.. Men inte så illa *än* Saknar mitt skapande dock! Min darling håller som bäst på å fixar i mitt arbetsrum. *jippie* Så när jag kommer hem ska jag flytta in där :P

Den här helgen har varit fullt ös medvetslös inte på alkohol utan på umgänge, tankar å känslor. Mest positiva sådana men det tar på krafterna det också. Känns som om den senaste tiden har varit en riktig rallybana. Jag gillar det, men känner att den kommande helgen är något jag verkligen behöver!! Bara jag mig å mitt... Ingen annan (förutom Bissie) som jag behöver ta hänsyn till!!
DET BEHÖVER JAG!

4 kommentarer:

3Lmamma sa...

Förstår dig...men behöver egen tid oxå...
saknar dig..kom snart hem när du tankat energi...tills dess må så gott kära vän!Kramisar

Agneta sa...

Vad härligt det låter!!! Gud så skönt!
Ha en bra dag!
Kram

©Annelieh sa...

Du är så värd denna kommande egentid min vän.

Tack för ett par underbara dagar, vad vore mitt liv utan dig nu? Fattigare, kan jag ju säga, tråkigare likaså. Tack universum för att du sänt Sussie min väg!

Krama W och M och J och B från mig.. ;)

Nu ska jag snart iväg till köket du vet, haha! KRAM!

MissC sa...

Tack söta ni, jag ska N J U T A om jag får hålla mig frisk ;)

A: Det var ju meningen att vi skulle träffas ;))

K R A M