tisdag 19 maj 2009

Slut rapport.

Nu har jag kommit hem, för 30min sedan... Ingen middag finns det till mig :( Men jag överlever ;) Jaa, som jag sa tidigare så var det feeel dag å det blev seeeeegt!! Men visst sålde jag något. Jag har så det räcker till ett smyckesparty hos mamma! :)) Och de vill att jag ska komma tillbaka till skolan vid ett annat tillfälle.. Då planerar jag in närmaste dag efter lön! Hehe..

Nu ska jag dricka te, käka mackor (orkar inte laga något)
Sen blir det Desperat Housewifes å sängen!
Just ja.. Måste göra ett par smycken som ska lämnas imorgon!!
*glömdenästan*

Tack för idag slut för idag! :)

2 kommentarer:

Mita sa...

Myspys med the och mackor, inte illa...........hoppas att du sålde ialla fall så att du blev njöd.
Dina smycken är ju bara såååååå fina

Annelie sa...

Var är du??? Saknar dina ord..ho hoooooooooo, är det ngn hemma??? (skratt). kram//Annelie