tisdag 5 maj 2009

På väg..

Jag har varit på väg hela morgonen.. Seg startad men i tid ändå. *fattarintehur* ;) Skulle in å träffa min goa väninna Kikki efter att jag lämnat William på dagis.
Men påväg till dagis ringer mobilen, de vill att jag ska komma å jobba. Och såklart gör jag det. Missar en fin dag med min goa vän men vi får ta igen den sen ;) Ser fram emot dagens jobb! Jag kommer att få träffa Annnelie då :)) Hon jobbar ju där jag är vikarie. *fniss*

Ha en underbar dag!
(Jag sitter på bussen med den rosa:))

5 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Va, jobbar ni på samma ställe? Tillfälligt då antar jag. Jag var springvikarie inom barnomsorgen en gång för länge sen. Är det det du är?

whendinmånsson sa...

ibland blir det ändringar i planerna..men vad gott att komma till jobbet ett tag..vad jobbar du med? kram

kurrelina sa...

Varit in och kollat på dina fina smycken igen....Helt otroligt vackra är dom verkligen.
ha det gott
kramizzzzzar

3Lmamma sa...

Ja söta vän trist att vi ej fick till det idag heller....ville så gärna ses...men skam den som ger sig..nästa vecka eller hur?Kramis

MissC sa...

Nilla: Jag vikarierar där Annelie jobbar. Fick numret av Annelie :)

Annika: Jag är vikarie på fritids och förskola. Även behovsanställd i en butik.

Kurrelina: Tack så hemskt mycket för lovorden :))

Kikki: Ja det var trist å snöpligt ;) Nästa vecka SKA vi ses :) Kram