tisdag 7 april 2009

Avslöjanden..

...Och helt hysteriskt ;) Okej jag säger nu vad det är jag håller på med............................
Jag behöver nämligen en paus! Har suttit HELA dagen med mitt "projekt" förutom vid livsnödvändiga intag. Mina fingrar är ömma och röda och jag är helt sluuuut & INTE på något vis färdig!!

Nu kooooooommer det............................
Hjäääälp jag är såååå neeeeervööööös!!!!!
Jag ska ha utställning med mina smycken på ett ställe inne i Stockholm city. Exakt vart meddelar jag när det blir vernissage. Vilket var tänkt att ha i samband med att jag hänger upp dem.. Men nu blir det lite bakvänt! Jag hänger upp först å sen bokar vi datum för vernissage. Å då mina vänner är ni hjärtligt välkomna!!

Såå, detta är/var min hemlighet! ;)
Shit, vad jag är NERVÖS!!! Vet inte om jag överlever..

Men jäklar i min låda vad jag har skapat!! Men troligen räcker det inte, får ta å fylla på efterhand när det väl år påbörjat! Bara att jag har lite annat som ska fixas också.. Material i montrarna där det inte ska vara smycken. SUCK!!! Hur ska jag ha det? Har också så mycket ideér i huvudet fortfarande som jag skulle vilja hinna få med.
Min förstoppning har ju gjort att huvudet är sprängfyllt!! :)
Jaja, en sak i taget eller... Allt på en gång ;)

Nu är det ialla fall åter bevisat att jag är mest effektiv under stress!

16 kommentarer:

mockapocka sa...

Oj, vad roligt! Det låter som om du är på väg in i världens flow nu och fram till utställningen. Pirrigt men roligt samtidigt kanske? Sedan kommer du bli HÖG av själva vernissagen. Fasen vad roligt du kommer ha! Grattis!

AnnelieH sa...

whooooooohoooooo! Det kommer att bli så bra så bra!

Anonym sa...

Kikade in, säger hej och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

Passar också på att önska dig välkommen till mitt kryp-in:
http://www.metrobloggen.se/offer

Där skriver jag för att överleva vardagen, för att finna vägen tillbaka till ett lyckligt liv efter våldtäkten.

Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

~Johanna~ sa...

åhhhhh gud så häftigt!! Du måste säga vart så man får kolla!!

kram

Nini sa...

Ooooh vad kul!!! Så synd bara att det är så långt bort för mig :-(
Du måste ta massor av bilder!

3Lmamma sa...

Du kommer att fixa det galant och göra succé..ser fram emot att få se allt sen...pussssssssssss i massor

stort och smått sa...

Vad kul!!! Jätteroligt! Grattis!

Kram

Tant Trassel sa...

oj vikket ryck :)
Grattis ju!

Skalla bara säga att MissC är MIN familj... nästan iaf... långt ut :)
Kram

Mita sa...

GRATTIS, vad roligt för dig...
Förstår att du är nervös men vadå lite scennerver skadar väl aldrig.

Mia sa...

Men å så skoj och spännande. Det kommer att gå HUUUR bra som helst gumman!!! Lycka till, synd jag inte kan komma dit! Kram.

Mia sa...

Sussie, jag och lillan kommer till Stockholm en vecka i sommar. Gud vad jag vill att vi kan ses då. Kanske vi kan komma ut en dag till er då!??? Vore så himmla mysigt!

Mia sa...

JAAA, JAAAG VEEET!, fasen vad skoj. Kanske vi kan stanna över natten om ni har möjlighet så vi kan sitta och mysa och umgås på kvällen. Och tänk om din underbara väninna Christina kunde komma också. Fasen vad skoj det vore. En riktig myyys tjejkväll med prat om livet och minnen och tankar. Jag vill, jag vill, jaaag viillll!!!! PUSS!

Mia sa...

Vi gört!!!!!! För bövelen!!! jag ser till att boka en 10 dagars resa så kan ingenting bli för stressigt eller komma ivägen! Åååååååååå så kul! LOVE!!!!

Anna sa...

Oj, så roligt :) Stort grattis! Det kommer att kanonbra!

3Lmamma sa...

Hej...Läste din & Mias konversation..jag vill vara med , jag vill!!!!!!!!P&K

Helena sa...

Åh men va kul för dig med en egen utställning!! Va ska du har den i Sthlm då? Grattis arbetsmyran och en riktig Glad Påsk!