tisdag 28 april 2009

Räddaren i nöden!!

Min älskade syster Linda med kompisen Nina kommer upp från Göteborg på fredag!!! Jag blev så otroligt glad!! Dessutom ska de ta försäljningen av smyckena på plats.. Pratade med ansvarig för lokalen idag å de tycker jag ska ha försäljning på plats! Så nu sitter jag å skapar igen för fulla muggar!!! Det är väl som de säger att folk vill handla där å då. Om de ska lämna intresse så kanske det inte blir av.. Vilket ju är troligt. Och då jag INTE vill stå å sälja utan kunna njuta å prata med de som kommer, är det ju kanon att de ställer upp!! Mina räddande änglar.

Just nu tar jag en paus framför Desperat Housewifes sen blir det mer skapande. Jag har knappt varit utanför dörren idag. Jo, jag hämtade posten å sen käkade jag lite yoghurt med müsli på trappen ;)
Jag har inte ens tvättat mig idag.. Imorgon blir det till att skrubba sig en timme *skratt*

Hade min väninna Patricia och hennes ena hund Sancy på besök i ngr timmar. Vilket var kul men stressande då jag hade så mycket att göra. Var något disträ.. Men det var ok för hon var trött *fniss*
Hon har sagt upp sin lägenhet å kom för å hämta en x-tra nyckel å sen skulle hon iväg till Dalarö för å spåra med Sancy. Fixade ett par örhängen som hon ska ge bort i present, när vi ändå satt där ;)

Nä gott folk, nu ska jag sippa på mitt te å kolla klart sen är det full ös igen!!

Måste ju också säga... TACK darling för att du fixat ALLT idag!! Puss :)

6 kommentarer:

Mita sa...

Du har något att hämta hos mig!

mockapocka sa...

Jag ska nog inte klaga på för mycket att göra. Allt är ju relativt. Ska gå in hit när jag känner mig stressad, så känner jag mig inte lika stressad;)

Agneta sa...

Du kommer fixa det galant! Kul att få skapa en massa fina saker!

Och tvätta sig är överskattat! Man ska vara lite skitig ibland, då uppskattar man de dagar man tvättar sig! *vet* Det är miljötänk också! Jodå!

Agneta sa...

DEN historien vill jag höra någon dag!!! Vill vill vill!

Kram

kurrelina sa...

Du sätter väl in foton på dina saker när du dekorerat bordet för försäljning...
Du gör så otroligt fina saker...Vill ha massor av olika av dig.
kramizzzzzzar

Anonym sa...

visst är det härligt med änglar...men nu så här i efterhand så har du kammat allt i land..och tacka dina underbara änglar..dom är med dig, hela tiden..kram på dig..

kram annika w-månsson