fredag 10 april 2009

Påsken lider..

God morgon världen! Jag har sovit som en stock! Hahaha, men vaknade av att ena grannbarnet ringde på dörren 09.20.. *suck* Visserligen så var det ingen fara men man vill ju ha det lugnt innan man vaknat! Jaja, William blev glad å de gick efter en stund med ytterligare en kompis iväg till lekparken. Nu är de tillbaka och leker jätte bra! Mixade åldrar.. Ca: 3, 5 & 8 Det tycker jag är härligt :)

Med allt som "händer" här så har påsken fått lida!Jag har INTE påsk pyntat mer än en häxa som hänger framme å några påskäggspynt.. Inget ris å inga påskliljor :( Vill ju ha detta. Kanske någon av växthusen som finns här ute (OCH DET FINNS MÅNGA) har öppet så jag kan inhandla något. Har bett min sambo men det har inte hänt något.

Nu ska jag sätta mig på trappen i solen å dricka mitt te.

Se yá later! å GLAD PÅSK!

Inga kommentarer: