fredag 24 april 2009

Fröken Fräken.

Vilket underbart väder det har varit idag!! Sommar känslor :) Har till och med fått lite färg!
William pekade mig i ansiktet å sa att jag var prickig.. Jaha, ja då har jag väl fått mer hudproblem (typfinnar) svarar jag. Sen när jag kollade mig i spegeln så var det mina fräknar!
HAHAHA..! Fröken fräken det är jag det ;)

Vi har också hunnit med en shopping runda jag, William och K. Det var shopping till K som gällde. William handlade upp resten av sina påskpengar.. Bakugan! Det är det nya å det finns såklart massor..!! Inte en krona blev det kvar. Å jag då.. Nä INGET till mig :( Men jag får trösta mig med lite produkter för min smyckestillverkning! ;)

Vi grillade ute idag. Hela dagen har vi mest befunnit oss utomhus, från morgon till kväll. Me like a lot!!

Imorgon lovas det en minst lika underbar dag :)

SOMMAR SOMMARkänslor!!!!!!!!

1 kommentar:

Mia sa...

Jag vill också ha fräkanar!!! Har inte en endaste en:( Tycker det är så fint och fräscht. Det och skrattgropar... Tord har underbara sommar fräknar, som han avskyr. Fattar det inte! I LOVE FRÄKNAR!!!Och du... mail är på väg til dig vacker!!! PUSS!