lördag 18 april 2009

Hej hallå..

Här har det inte vart den bästa uppdatering.. Jag vet! Igår kom min kära mamma å vi hade en bra dag med shopping på Ica Maxi ;) Och vi fick en ny kaffebryggare (elgiganten) då vår lagt av.. Var bara att lämna in den gamla å få en ny. Så nu kan jag brygga åt mamma :) Vi avslutade kvällen med Mitas thaifisk och vittvin.

Idag mjukstartade vi dagen ;) Sen kom Annelie & Maxen! Jag lagade linssoppa å pannkakor.. Mamma å Annelie fann varann direkt. Jag kände mig nästan utanför *snyft*.................

Skämt å sido, det var nog menat att vara mer deras dag. Kul å se att de hittade varann så. Jag hinner ju träffa dem båda mer senare.. Å mamma har jag ju här hela helgen. En mysig dag å änglakorten kom fram. Det var känslofyllt å spännande. William & Maxen lekte super bra hela dagen.

William föll som en fura sen. Hela världen rasade samman.. Övertrött!!

4 kommentarer:

AnnelieH sa...

Tack för en underbar dag och en underbar soppa.. Kram!

Anonym sa...

Mysigt med mamma på besök!! Min bor nära men vi ses inte så ofta ändå:( Kanske jag skulle bjuda hem henne på en helg oxå;) Det skulle vi behöva.....
Kos dere!!! Kram Neta

stort och smått sa...

Mysig och skön dag!

Kram

Mita sa...

Hoppas mamsingen gillade Thaifisken...