torsdag 16 april 2009

Jag pyser..

Självklart har jag inte blivit avbytt idag. Jag överlevde men det var väl inte mer än såå.. Har haft yrselattacker å ont men jag vet att jag lever ;) Runar var förbi idag med *skratt* Det blir sängen betydligt tidigare ikväll!!

Imorgon ska jag ta mig an en ny special beställning :) Och vet ni vad mer..?!
MIN MAMMA KOMMER!!!! Wiiiiiiihooooo..!

Jag vet att jag inte varit den roligaste *läsningen* de senaste dagarna.. Men bloggen är ju min ventil å det är här jag låter "saker å ting" pysa ur mig. Men jag lovar att det blir mer sol!!!
Efter regn kommer solsken.. :)

2 kommentarer:

3Lmamma sa...

Söta vän...missade ditt samtal...Blir det någon date imorgon?Du kanske ej är 100 och orkar..så himla mysigt för dig att mor din kommer på besök..välbehövligt för dig.bamsekram

Mita sa...

Din blogg och självklart ska du skriva vad du vill, hoppas det reder ut sig....