söndag 19 april 2009

Bed and Breakfast.

Vår promenad var kallare än vi tänkt oss.. Men skönt ändå å få lite frisk luft i lungorna. Mamma kände av sitt ben efter vår lilla strapats. I växthusen vi var inne i fanns det en hel del fina blommor vi hade kunnat tänkt oss!!! Å pratade med fåglar gjorde vi också :) (Nymfparakiter) Hade en sådan när jag växte upp.

Å så tog vi en tripp till utställningen, hon gillade den! *JIPPIE* :D
Sen hemåt igen, å mamma gjorde den enda ansträngningen på hela helgen.. Kärleksmums!! Å de var mums ;)
Jag har slitit som ett djur.. Och smyckestillverkningslagret har sinat rejält!!!! Mamma har satt mig i arbete hela helgen. Så nu har hon smycken så det räcker för hela året å mer därtill!!! *hoppas* ;)

Jag vet vad jag ska göra när jag kommer till mamma nästa gång...!!!!!! *inget* Hehehe..

3 kommentarer:

mockapocka sa...

Kärleksmums...mmmmmm. De är bäst.

anonym syster sa...

Du gör aldrig nåt när du är hos mamma!! Orden ekar i mitt öra: Susanne!! Detta är inget hotell om du tror det!

MissC sa...

Syster: Hahaha...!!! Ja dem har man hört! ;) Men det var då det ;) Det var många årsedan jag hörde dem sist.
:)