söndag 26 april 2009

Hjäääälp....

Det drar ihop sig!!! Illamåendet drar över mig emellanåt. Hur ska jag snöra ihop det hela..?! Jag har ju aldrig gjort något sån´t här förut!!! Huvudet går på högvarv! Presentationen hur ska jag lägga upp den, för den måste jag ju ha!?? Ska man kunna köpa på plats..?!!
Å allt annat.... Hur ska jag göra???? Som sagt det snurrar!


Jag är skit nervös!!!!!!
Jag kommer att bli bedömd av folk på plats!
Hua!!
Kanske kan gömma mig någon stanns..


http://misscdesign.se

7 kommentarer:

3Lmamma sa...

Det kommer att gå galant...du har ju så fina smycken...Var stolt....du kommer att göra braksuccé.kramis

nillas liv på pinnen sa...

Klart man är nervös när man gör något som betyder mycket för en! Du bjuder ju ut en del av dig själv! (Oj, det där lät inte bra, men du förstår vad jag menar... en bit av ditt jag...)

Lycka till!!!

Stort och smått sa...

I KNOW THE FEELING!!!

Fast jag är bara där medan jag hänger upp dem, sen pyser jag iväg!!!

Jättejobbigt, jättenervöst men också jätteroligt!

Dina smycken är så fina så det kommer gå så bra för dig!!!

Kram

mockapocka sa...

Klart det kommer gå bra (säger jag sådär kaxigt fastän jag är så lagom kaxig när det gäller mig själv), jag bara känner det på mig. Men pirrigt är det ju såklart. Men när du väl kört igång kommer tiden gå rasande fort och allt kommer vara skitkul. Tror jag i alla fall.
Ha det så roligt!

MissC sa...

Vad söta ni är allihop!!! Jag hoppas ni har rätt :)

Det värsta är ju om andra har lika höga förväntningar på mig som jag själv har!!!!!

Annars kan jag ju ta en flaska å halsa den i något hörn. *skratt*

Agneta sa...

*skratt* jag tänkte precis föreslå att vi skulle ta något starkt och stärkande ihop - det skulle jag behöva just nu!!!! GAAAAH!

mamsen sa...

Det kommer att gå jättebra, det är riktigt fina smycken du visar upp! Alla är ju nya också, ivarje fall inga som jag sett innan fanns där... Kram och hoppas Lillkillen mår bättre?