lördag 4 april 2009

Utedag!

Vi har varit ute mest hela dagen. Vilket fantastiskt väder!! Hela området lever upp på ett sånt härligt sätt :) Detta längtar man efter hela mörka årstiden!

Och så har jag och William inhandlat present. Jag hittade ett par fantastiskt sköna haremsbyxor!! Inte sånna med smala ben i slutet.. Jag ser inte riktigt klok ut i dem!! Nä dessa är stora hela vägen förutom en mudd längst ner på ca:15cm. Och så kan jag ändra längden på dem tack vare mudden :) Jag kommer att vara as cool ;) Hehe

Skulle vart iväg på tjejmiddag ikväll. Men då det varit lite turbulent här hemma med K så avstår jag. Med blandade känslor! Men vi sa att vi tar en kväll senare bara vi 2 över lite vin hemma hos :)

1 kommentar:

AnnelieH sa...

Så kan det väl vara ibland när man har med tonåringar att göra.. Saker blir inte alltid som man tänkt sig. Själv ville jag ta en lugn hemmakväll men hamnade i bilen för att hämta tonåringar i stället.. Kram på dig, underbara du!