måndag 6 april 2009

Mökar..

I detta vackra väder har jag mest suttit inne å fixat. Sen bar det iväg för att hämta den ROSA! Äntligen är den MIN :) På hemvägen gick det lite trögt med försenade tåg.. Plus att den förbaskade huvudvärken har lägrat sig IGEN!! *SUCK* Har varken tid eller lust med den.

Hemresan toppades av en medresenär som satt brevid mig och avlossade smygande groteskt stinkande mökar!! Uuuurrrrk, ATT inte jag avled!! När han väl gick av så avlossade han EN strax innan han gick förbi mig med sin mökardel i huvudhöjd på mig!!! ÄCKLIGT!!! Jag var tvungen att frenetiskt veva tidningen för att inte drabbas av andnöd!

Väl hemma var maten klar OCH god!!! *jublar* Jag slapp laga middag :D Och så var det detta med den ROSA fixade allt å skulle testa det trådlösa.. Då har jag såklart slarvat bort PIN-koden!! Men ååååå blir så trött. Blir till att ringa imorgon å förhoppningsvis få en ny :)

Sitter just nu med en latte och hoppas huvudet ska tillåta mera fix!
SE YÁ!!!

6 kommentarer:

Naima sa...

Grattis till den lilla Rosa ! Att slarva bort koder är så typisk mig också !
Jättenöjd med smyckena ! Över förväntan ! Fått en massa fina kommentarer också.
Kram N

3Lmamma sa...

men vad äckligt...jag såg mig framför dig viftandes med tidningen...äckelgubbe!!!Härligt med färdig middag då...och den roooosa, måste få se den sen!!P&K

Anki sa...

Visst var Saras min härlig:))
Du må tro att vi skrattade..Hade verkligen tur som fick med den på bild..

AnnelieH sa...

Fy satan vad äckligt! Även om jag är FÖR pruttar så är jag EMOT just det där du nu beskrev..huva!
//kram Annelie

AnnelieH sa...

Whoooooooooooohooooooooooooo, ROSA LAPPEN!!!!! Härligt! Vi måste fika snart när all stress är över för dig, och sitta med våra lappar och fnattar..haha!

MissC sa...

Jag är ju också för pruttar.. Man måste ju vädra för magens skull ;) Men det finns ju gränser!! :)