lördag 25 april 2009

Jag i bikini!

Däckstolen å jag har varit bästa kompisar idag :) Iklädd bikini å drickandes latte har jag lapat sol idag. Snacka om att jag njutit!! Nu vill jag ha sommar bums. Det känns i ansiktet.. Det hettar å fräknarna dansar :)

Jag har endast suttit inne för att fixa present å kort till imorgon då jag och William ska på kalas. Vi har missat de 3 förra.. Nu fyller Wilma 4år å denna gång finns det inget som kan stoppa oss!
Vi har vårstädning i området imorgon, men de får klara sig utan oss ;) De övriga i familjen får dra vårt lass också. Hehe..

Hoppas ni haft en lika skön dag som jag :)

7 kommentarer:

3Lmamma sa...

Ok, du i bikini denna dag???Inte avis, så mysigt och nice...snart får jag oxå möjlighet till det i min trädgård...men du bildbevis från idag??;0)Pussssssssssssss

MissC sa...

Kikki: Du får nöja dig med mitt ord. Blir inga bikinibilder på bloggen!!! ;) Färg har jag fått, det får du se på måndag :)

Anna sa...

ojoj, bikini! Jag som var så glad att jag kunde gå i jacka.

Å tantålder tror jag inte du närmar dig. Tant blir man först vid 70. Kram

Stort och smått sa...

TACK snälla du för kommentarerna på mina bilder! Jag blir jätteglad!
Kram

3Lmamma sa...

Ok....jag har inte fått någon färg, så jag lär se blek bredvid dig...men men.

mockapocka sa...

Very nice indeed. Har tränat mig på att vara lat genom att titta på när mannen gräver.

AnnelieH sa...

Men snygging! På din härliga altan, jag är INTE avis (skratt).. Hoppas ni får en riktigt bra dag imorgon, du och din plutt...kram!