torsdag 30 april 2009

Inaktiv men aktiv!

Ja, jag har ju inte vart direkt aktiv dessa dagar här på bloggen.. Men desto mer aktiv på annant håll ;) Idag begav jag mig in till den stora staden och fick inhandlat diverse rekvistia..! Blev längre i stan än beräknat.. Men så är det väl oftast.

Sen var det ju såklart Valborgsfirande också. Vilket jag inte tänkt skulle ta så mycket från min tid *naiv* Men det gjorde den!! Vi gick fackeltåget här i området å tände brasan. Myste där tills den brunnit ner å sen hade vi lite sammankomst med grannen å barna. Trevligt var det :) Å det måste man ju få unna sig även om man har häcken full! Men det kostar!
Nu har jag en del att stå i!!! Får sitta till små timmarna.. Och imorgon då får jag fixa resten. Imorgon eftermiddag då ska ALLT vara klart! Det gäller även mig å min representativa del ;)

Hjääääääälp det ÄR imorgon!!!!

Nu ska jag ta en titt hos er innan..

5 kommentarer:

Agneta sa...

Kul! Spännande! Det kommer att gå jättebra!!!

Lycka till!

Kram

mamsen sa...

Ja du min vän! Då är det nu dagen D, Det kommer att bli en härlig och spännande dag för dig, det kommer också att vara en bra dag och du kommer att falla som ett ras i sängen när du kommer hem! Men Oh vad du kommer att känna dig nöjd när det är över..... Ledsen att jag inte kan komma, men är ju med dig i mina tankar... Lycka till!!!

Mita sa...

jag ger dig en lyckospark därbak att allt ska gå som smort idag.
Kramar

Agneta sa...

IDAG!!! Tänker på dig! Avundas dig lite.... men kan också förstå pirret i magen som du antagligen känner just nu!!!
Det kommer att gå så bra! Det är jag säker på, du är ju så duktig!

Ha det så bra idag och njut nu av känslan!!!

Kram Agneta

MissC sa...

Tack söta underbara ni!!! Jag önskade att ni också kunde vara här :) Men ni är hos mig i universum *fniss*

Och mamma jag är glad att du fick se hur det ser ut iallafall..

Jag ska ta bilder så kan jag lägga ut lite sen :)