torsdag 23 april 2009

Norra Europas bästa granne!!

Utmärkelsen har min sambo fått av våra närmsta grannar :) Han är visserligen en himla hjälpsam karl! I alla fall när det kommer till andra. Hmpf.. Njaa, om jag ber riktigt snällt så ;)

Inte nog med det så fick han en HEL låda öl!!!!! :O HA, då finns det så det räcker hela sommaren :D Så ofta dricks det här! Men om syrran å hennes kompis kommer nästa helg så hotade jag med att den kunde försvinna lite fortare. Hehehe..! Gillades inte.
Men han som bjuder bort min baileys har ingen talan!!!!

Det som fick våra grannar att lämna denna gåva med utmärkelse var att han åkte ut å hjälpte till då de fått punktering nån mil bort.. Och inte klarade av att byta däck. Till detta hör att jag lovade bort honom utan att fråga *ooops* Och att han fick låna mammas bil.
Så ska vi vara riktigt petnoga så är vi fler inblandade under denna utmärkelse ;)

Men jag är ödmjuk!!
Han är klart värd den helt på egen hand!

Grattis älskling :)

1 kommentar:

mamsen sa...

Självklart är han värd detta!!! Det har varken med min bil eller vem som lovat, han gör ju detta utan både din o min hjälp... (behöver jag ju inte ens skriva igentligen)! Kram till er alla...