onsdag 22 april 2009

Scherlock Holmes


Hmmm.... Idag berättade K att han skaffat sig en blogg. Nyfiken som jag är så vill jag ju såklart se den! Men det fick jag inte. Den är på blogspot iaf säger han.. Och namnet har med reggae att göra. Dessutom påstår han att den är bättre än min. Hmpf, vaddå bättre!!? ;) JAG KRÄVER ATT FÅ VETA ADRESSEN!!! Någon som kan ge mig tips på hur jag kan få se den??! *hihihi*
Jag är såååå NYFIKEN ligger i min natur!! :)
Nu är jag så trött å har suttit uppe alldeles för lääänge!!!
Natti Natti

6 kommentarer:

Mita sa...

Jag önskar dig en bra torsdag!

AnnelieH sa...

Hahaha, du får leta vidare...Kram!

Stort och smått sa...

Ah, spännande!!! Jag hade nog också avlidit av nyfikenhet!

Ha en bra dag!
Kram

3Lmamma sa...

Så du skall agera Sherlock Holmes nu eller????Hi hi...är ju oxå nyfiken i min natur...så vi kanske skall leta ihop? Försten som hittar bjuder den andre på latte...deal?puss

MissC sa...

Kikki: DEAL!

Annelie och stort & smått: Jag SKA hitta den!!!! :)

mockapocka sa...

Verkar vara som att lista ut ett kombinationslås ungefär. En reggaeblogg på bloggspot....bob.blogspot kanske eller rasta.blogspot...hjälp.