lördag 4 april 2009

Morgonstund..

...Har guld i mun, eller hur säger man.. ;) Vår morgon började strömlöst!! *Suck* Elberoende som man är så blir det ju såklart ett irritationsmoment. Visade sig vara ett stort område som var utan el. Men efter 35minuter så kunde vi göra frukost :) Kom en släng igen av strömlöshet men det gav sig snabbt. Så nu hoppas jag det håller i sig!

Natten har varit fartfylld.. K kom hem mitt i natten, darling pratade med K en stund sen gick de å la sig.. Eller, inte K efter en stund skulle K iväg till kompis..!!? Mitt i natten!!!? K gick iaf närmare 03.30... Normalt? Näe. Vi får inte binda fast K. ;) Tog ett tag att somna om med alla tankar i huvudet! Blir till att prata idag!!!!!

Vädret ute är ju helt fantastiskt :)
Jag ÄLSKAR våren, solen & sommaren!!!!!! Jiiiihaaaaa!

William och jag ska ta oss iväg för lite present köp.. William ska på kalas imorgon, på ett lekland. Snacka om att han har längtat hela veckan!! :)

Önskar er alla en fantastisk lördag!!
Det ska jag ha :)

Inga kommentarer: