onsdag 15 april 2009

God Morgon, eller...

Jag är så trött att ögonen går i kors på mig!!! Somnade alldeles för sent & vaknade alldeles för tidigt! 06.05 var det bara att masa sig upp.. Olycka i sängen :( Typiskt, det som inte hänt på månader!! Och självklart så hade jag inte lagt ngt skydd. Kan man ha roligare än så 06.05 på morgonen... *suck* Dessutom har jag ont i halsen & ska vara iväg HELA dagen kommer hem när William sover.

Om man läser mellan raderna så känner jag för att krypa ner under täcket å sova mest hela dagen!

Hoppas er dag blir mycket bättre än min! ;)

I inlägget under finns en inbjudan :))

4 kommentarer:

3Lmamma sa...

Gooood morgon min käraste!!!!!denna dag kommer att bli suverän!
Inte sova när det är ljust och fint......skickar dig solpussar & värme!

stort och smått sa...

Usch och fy för tröttdagar. Jag har haft en sån idag. Inget känns kul... Bläääää.

KRAM

AnnelieH sa...

Åhhh, godmorgon.. Jag skickar dig piggkramar..//Annelie

mamsen sa...

Inte bra att ta ut en dålig dag innan den knappt börjat, jag tror och hoppas den blir riktigt bra. Massor med kramar