torsdag 9 april 2009

Skaparfröken vinkar..

Upphägningen av smyckena blev uppskjutet till imorgon torsdag.. Ehh idag ser jag på klockan!! ;) Vilket passade mig ypperligt!! Så nu hann jag få till lite fler smycken, men dock inte alla jag skulle vilja få gjort.. Men jag har så det räcker! (tror jag) Kan ju byta ut lite sen.
Jag har hållt på HELA dagen idag med!! Är helt slut, ont överallt!!!
Å totalt vimsig *skratt*
Ni skulle bara se hur jag snubblar över tangenterna innan jag backar å gör om!! HAHAHA!!

Imorgon ska jag vara där 14.00 så då borde jag hunnit fixat utskrifterna jag ska ha till montrarna. Inte för att jag har någon färdig layout! Men det löser sig... Hehe.
Smyckena är fotade, och jag har gjort anteckningar om dem och de är packade!
Tycker jag har vart duktig! *klapparmigpåaxeln* :D

Så vill jag också tacka alla er för era goa, uppmuntrande kommentarer!!!!
Bloggen berikar mitt liv :) Vilket innebär, NI!!

Nä nu ska jag krypa ner under täcket å så åter kommer jag med mer bloggande efter att allt är klart!

PÖSS å KRAM

2 kommentarer:

Mia sa...

Från kl 15 imorgon grekisk tid ska jag tänka på och hålla tummarna för dig! Det kommer gå suuuper. Sovgott nu gumman och försök att inte spänna dig för mycket i sömnen. Du behöver all energi imorgon. Det kommer bli grymt, du är så duktig!!!! Natti natti! <3

mockapocka sa...

Heja Missc! Heja, heja!