onsdag 22 april 2009

Mottaganden

Måste ju berätta vad jag glömde berätta igår...

När jag och William kom innanför grindarna på dagis igår så kommer det en flicka springandes. Hon kastar sig mot William och omfamnar honom på ett så hel härligt sätt!! William stod stilla med armarna neråt..

Men oj vilket härligt mottagande säger jag, William ska du inte krama tillbaka!?

Och han kramar henne då tillbaka. De står så en låååång stund. Mitt hjärta blev alldeles mjukt å varmt! Det kallar jag mottagande!! :)

Mathilda heter flickan å hon är jätte söt.
William tycker om Mathilda fick jag veta igår kväll. :))

1 kommentar:

mockapocka sa...

Underbart. I direkt kontakt med sina känslor. Önskar jag var det oftare. Eller kanske inte. Jo, lite. När det är roliga, fina, trevliga känslor. De andra kommer direkt redan. För ofta.