fredag 10 april 2009

Skräckblandad förtjusning!

Hallå alla där ute.. Jag har precis satt mig ner här hemma..!! Kom hem 00.00 heeeelt galet!! ;) Jag är SLUT totalt mörbultad å glad!! Det var MYCKET mer att göra än jag kunnat föreställa mig!
Men nu vet jag :)
Vilket meck.. Putsa alla montrar, hur ska smyckena hänga å vilka ska hänga ihop och i vilken monter ska de placeras..!!! Ect, ect..
Inte lätt å vara konstnärs själ & dess utom pedant!!!! Det tog ju som märkes MYCKET lääääääängre tid än jag kunnat ana. Jag har 2 pelare m 4 montrar vardera KVAR!!! Vilket troligen fixas imorgon..
Vänta, ska bara dricka lite te.......................................................................................................................
Så, tillbaka ;)

Dessa dagar har det blivit en del kaffe.. Har liksom mentalt behövt det :) Mest har jag sippat på latte gjorda i lattemaskinen jag fick av mina kära grannar förra året!! (Tack igen :)) Trist bara att mjölkskummaren har pajjat :( Idag blev det t.o.m bryggkaffe på bygget!

Men tillbaks till min utställning..
Jo, faktiskt så blir det riktigt bra. De hänger med juvelerarljus å ser super snygga ut! *fnissar* Riktigt läckert att se dem där. De kan få hänga där för alltid tycker jag. Tänk vilken sorg när de ska ner!! Men jisses så kul att få ha dem där, började fatta lite ikväll men inte helt ändå. F** det är ju värsta chansen!!! Det är verkligen skräckblandad förtjusning!!

Imorgon kaaaaanske jag bjuder på en smyyyyg bild.. "Vi" får se ;)
Men i vilket fall så blir det vernissage den 1:a Maj
Så då får ni komma! Vart å när kommer senare ;)
Men boka den 1:a Maj!!!

Nu ska jag sippa mer te å glutta runt lite hos er å sen
SKA JAG SOOOOOOVAAAAA!!!!

Inga kommentarer: