söndag 5 april 2009

Irritation på hög nivå!

Jag skiter i att grannarna läser å får en djupare inblick i mitt liv!!! För idag har irritationen vibrerat!!! Så här kan ni gotta er!
Grrrr *åfulltavmassaFULAord* Det är otroligt irriterande å orättvist när man blir måltavla för att saker å ting inte går som tänkt.. DET ÄR INTE MITT FEL ATT BILEN ÄR EN SKIT BIL!!!!!!!!! TA INTE UT DET PÅ MIG!!!!!!!!!! Och när man meddelar detta då inte riktigt med lika stora bokstäver så får man ingen respons iallafall! Grrrr *åmassaFULAordigen*

Sen också att ta sig rätten att "försvinna" utan att säga något.. Ja, räknar ju kallt med att jag tar tag i allt!! Vilket jag gör.. Tycker att man får resa sig över sig själv!! Har ingen lust att fostra en vuxen karl också!!? Eller blir de vuxna någonsin? *irritationentalar*


Dessutom blir jag av med alla svarta strumpor, bara för att de är svarta så tillhör de tydligen honom!! Grrrr igen! Nu har jag gett upp strumpletandet å köpt svarta med tjejiga detaljer.. Kanske jag kan få ha dem ifred!?


Ni hör jag har en "DÅLIG" dag!!
(Till den granne som läser detta!! Uppskattar om ni kan låta bli att kommentera detta till min sambo!! Han kan få läsa detta själv! Och inget ni behöver ta upp med honom. Det fixar jag själv ;) Behöver ventilera å det har jag gjort nu. Så är vi på det klara med det bara!!)

Och "darling" grrr om du läser detta så ta det på rätt sätt!! Du ville ju inte lyssna på vad jag haft å säga å gav ingen respons.. Så då blev det på detta sätt.
Ta det som en man! Moahaahaha

(Den som lever får se vad detta ger, spännande!)

3 kommentarer:

stort och smått sa...

Ibland måste skiten få komma ur... Man måste få ha dåliga dagar så saker och ting hävs ur en... Folk får ta det. Så är det bara.

Hoppas det känns bättre nu..

Kram

AnnelieH sa...

Håller återigen med s&s! Vet du min vän..de som aaaaldrig b råkar elelr tjafsar eller som baaaaara har det bra, de har drt säkerligen sämst. Grannarna har säkerligen dåliga dagar dom med, så är det bara!

KRAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!

mamsen sa...

Massor med Kramar