onsdag 1 april 2009

Smärtfritt..

..På jobbet idag iallafall :) Inga problem ngn stanns. Peppar peppar..! Men mitt huvud har jag lust att kapa från kroppen!! Skiiiit irriterande å jobbigt. Blir en tidig kväll.. Men jag vill ju se Grey´s Anatomy! Det är liksom heligt. Får se om jag orkar.. Jag ska upp 06.00 imorgon *jäsp* Det var läääääängesedan jag gick upp SÅ tidigt!! Hoppas mitt huvud är lättare imorgon.

Ikväll testade William mitt tålamod.. Det händer inte allt för ofta ;) Men det händer.. Och jag fick verkligen hålla mig, det funkade :) Jag klarade av att behålla mitt lugn, det är inte ofta det brister faktiskt. Men det händer det med. Ikväll hade det mycket väl kunnat hänt men jag vann!! :) K är inne i en "period" och vill inte dela med sig av den.. Vilket är frustrerande. Men vi kan inte göra mer än vi gör just nu. Om K skiter i skolan och sover borta så är det K:s val och K som får det jobbigare. Vi försöker men vill inte K så kan vi inte tvinga! Vi har inte den rätten. Men det är frustrerande och synd!! K är ju så bra men det är något som... Mmmm jag vet inte..

Lille F som vi skulle träffat häromdagen som bröt armen.. Bröt den så illa att det blev operation!!! :( Men han var en tapper hjälte, sa inte ett ljud och var super lugn.
Nu blir det gips i 4veckor!!

Hoppas på en lättare dag imorgon igen.. Mycket som är trögt nu!!

Inga kommentarer: