torsdag 30 april 2009

Crazy!!

Tog mig en liten paus.. Ska fortsätta skapa ett tag till. Måste ju iväg imorgon å det kommer ju att ta tid från skapandet då. Grrr.. Men, MissC got to do what MissC got to do ;)

Detta är helt galet, jag har inte varit utanför dörren idag (igår om man kollar klockan) heller!! Men idag har jag i alla fall duschat *skratt* Tog en dusch efter att medicinen börjat verka något. Så nu luktar jag gott ialla fall :) Så här blir det när man endast tänker vernissage å inte försäljning. Jag har endast mig själv att skylla *tyvärr* Men om morgondagen inte bjuder på några hinder så borde jag kunna snöra ihop det *HOPPAS*
Det räckte gott å väl med dagens!!

Nä gott folk *saknar er* Nu ska jag fortsätta!
Även om jag är något snurrig, vilket jag varit mest hela dagen ;)

Och till alla som kan å vill.......
Kom gärna på vernissaget! Info står uppe till höger!

Kram en nattsuddande MissC

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Aaah, det vore ju roligt! Men det är lite långt att åka...

Helena sa...

Hello vill komma in och hälsa dig en trevlig valborg med dina nära och kära. Själv ska jag bort och äta god mat och titta på kase och se fyrverkerier. Varma hälsningar från Uppsala!