måndag 20 april 2009

Mammas flicka

Mamma har åkt. Visserligen var det ett par timmar sedan.. Jag saknade henne så fort hon satt sig i bilen för att åka! *snyft* Har aldrig varit så mammig som jag är nu när jag själv är mamma..! Och vad i herrans namn skulle jag flytta så långt ifrån hela släkten för..?!! Ja, det kan man ju sitta å undra nu.
Så dags!
Jag vet att saker å ting har ett syfte.. Jag hade t.e.x inte varit mamma till William om inte.. O.s.v!! Men jag kan ju inte låta bli å tänka så ändå. Jag vill ha min familj nära!!! Jag saknar dem oerhört!

Förlåt, jag har en känsla av att detta är en typ av upprepning.. Kan ha skrivit liknande i den gamla bloggen. Men sk**t samma, jag känner så här NU!

Om en månad lite drygt då bär det av neråt.. Då får jag träffa dem allihop! :)
*LÄNGTAR*

3 kommentarer:

stort och smått sa...

Jag har så dåligt minne så jag gillar när folk upprepar sig!
Trist att bo så långt ifrån nära och kära...


Bilden, jag klickade i att jag ville ha liten bild. Eller kan det ha med min bild att göra? Var den liten redan från början? *åh nej*

Tant Janet sa...

En månad går fort. Ta hand om dig!

mamsen sa...

Det är ju skönt att veta att du kan vara lite mammig, då du inte har varit det förr! Så mig gör det INGENTING! Var mammig du! En månad går fort, så snart ses vi igen... Kram