söndag 12 april 2009

Gårdagen

Igår -Påskafton- var det fullt hus här hela dagen. William med sina kompisar å sen kom svärisfamiljen. Vi blev 14personer! Men vi gjorde det smidigt, vi körde knytis :) Och med det underbara vädret så parkerade vi oss utomhus. William var inte med lång stund.. Fast jag förstår honom, inge kul med bara vuxna.. Så han gick hem till sin kompis 2hus bort. Sen när alla åkt hem så tog vi direkt tag i städningen, lika bra att ha det överstökat.

Senare så hör jag världens tjut med tårar från övervåningen. William sitter på en stol och är helt förstörd!! De andra 2 kompisarna hade kommit i luven på varann, hårda fysiska tag. William blev rädd och ledsen. Det var bara att förklara att det är INTE okej!! De förstod ju såklart.. De vet ju att det är fel.
Så var det slut på det roliga.

Jag gick & la mig ganska tidigt, sambon var iväg hos ena grannen. Tröttheten efter senaste tidens intensitet tar ju ut sin rätt. Idag ska jag iväg å skriva lite tavlor på Himmelska Hundar
Det är fantastiskt väder ute idag med!! :)

Vi ses senare!
(Inser att jag inte skrev ngt alls igår..!)

2 kommentarer:

Mamma Melissa sa...

Ja, det har nog varit lite intensivt för alla inför påsken... till och med jag känner av det i kroppen och knoppen (och då har jag inte ens fixat och grejat hemma eller så).

Hoppas att du får vila upp dig nu!

AnnelieH sa...

Det låter underbart, eller som en underbar dag liksom, typ..du vet, haha! KRAM!