onsdag 15 april 2009

Jag mötte Lassie...

Idag har jag varit på ett av mina xtra knäck.. Jag har jäspat mest hela dagen!!! Nu ÄNTLIGEN är jag på väg hem :) (alltså sitter jag med den ROSA *fniss*) Runar Sörgard har varit förbi mig 2ggr.. & Eva Dahlgren 1ggn *fniss* Inte för att jag egentligen bryr mig så mycket.. Men idag var det lite roligare då min dag mest varit jobbig! De ringde från skolan imorse å ville att jag skulle jobba idag.. Det var trist å jobbigt att behöva säga nej!! Hoppas de ringer snart igen!!!!!!! Äntligen har mina fingrar tinat.. De var gul/vita & kalla. Snaaaart om mindre än en timme är det grey´s som gäller!!! Kommer att bli dagens höjdpunkt :)

HOPPAS NI HAFT EN TOPPEN DAG!!!

3 kommentarer:

Mita sa...

Runar och Eva???
Var jobbar du=)

mockapocka sa...

Just ja! Greys. Bra att du påminde mig. Var inget cityakuten i måndags heller så jag är helt svulten på sjukhusdrama. Nu måste jag skynda mig att förhöra och säga god natt till L.

Annelie sa...

Åhhhh, eva dahlgren!!! Jag tycker att hon är så bra..!!!! Du finns i mina tankar, kram//annelie