söndag 5 april 2009

Igår å Idag

William var över hos grannen igår.. Mamman i familjen hade födelsedagsbjudning med vuxna och barn. Så det var fullt pådrag där :) William kom hem å åt å sprang över igen. Jag blev också inbjuden, fick lite dåligt samvete för tjejmiddagen jag tidigare avbokat men nu var jag ju "hemma" fast på andra sidan gatan.. Nära till hands för K å så. Det kom fler grannar vi hade riktigt trevligt. William hade super kul! Han och ena grann tjejen kom ner fulla av brunkräm å maskara!!!
-Vi är indianer! Å så lät de som dem ;) Vi fick oss ett gott skratt!! Tjejens mamma tog kort, jag får bjuda på dem sen när jag fått kopia. Vi kom hem vid midnatt!!! Jisses så sent det blev!!
William somnade ovaggad *fniss* Och jag med! :)

Vi vaknade alldeles för SENT!! Klockan 10.30 var det kalasdags på Andy´s i Sickla. Det tar ett tag att komma dit!! Och vi gick upp.. hrm vid 9.30. STRESSA järnet!! Vi kom 15 minuter för sent.. Phu! Där hade William super kul å fullt ös! Han åt knappt något fick jag veta.. Hade inte tid, ville bara leka! Och såklart vill han ha sitt kalas där...! Hmm, men jag tror att jag kan styra om det.. Blir ju lite långt för alla att ta sig dit. Men där fick ju födelsedagsbarnet sitta på en kungatron! Å det ville William göra också!! Kanske vi kan bygga en egen *skratt*

1 kommentar:

AnnelieH sa...

Du. det där lät riktigt kul! Jag blir så glad över att läsaatt plutten W har roligt..kram!