måndag 27 april 2009

Lurade!!!

Ledsen.. Hemskt ledsen, men det visade sig vara nästa vecka som vår gata ska vara med! Vi har blivit fel informerade.. Sorry ni som bänkade er i onödan! Men ni kanske fick en trevlig stund ändå ;)

Vi hade en jätte mysig grillkväll ute hos grannen. God mat å gott att dricka och super trevligt sällskap!! Kan ju inte bli annat än najs. Inne sen så bänkade vi oss med te, glass och choklad framför tv:n. Besvikelsen över att det inte var vår gata infann sig.. Men vi hade en härlig stund ändå med allt gott å allt prat :))

Tack M & D för en toppen kväll!!

5 kommentarer:

Agneta sa...

Jag missade det. Det började åska! =)

Det gjorde ju inget att jag missade det då. Eller, jag missade det ju egentligen inte!

Nu natten!
Kram

mockapocka sa...

Haha! Vad bra. Jag läste ditt inlägg precis i slutet av programmet och trodde att jag missat det. Men då har jag ju inte det. Jag minns när du skrev om det i vintras och att det hade kommit mycket snö på natten. Såg att det var snö på nästa veckas hus...

3Lmamma sa...

Jahapp???Först är W sjuk fast sen frisk så vi ej kan ses....:0(
sen så får du mig att titta på tv fast jag ville kolla på ngt annat och så är det ej rätt dag???
Nä nu!:0((((
ha ha skoja;0)!!!!!!!!
Jaha då får man kolla next week osså...du ringde aldrig.Hoppas du haft en bra dag?kram på dig och skönt att han e kry nu.

kurrelina sa...

Då får jag inte missa det nästa vecka, förresten jag tittar alltid på Nytt läge. Du vinkar väl åt mig nästa vecka...
kramizzzzzar

Mamma Melissa sa...

Typiskt! Men då kanske jag hinner se när ni är med "på riktigt":.))

otroligt kul med smyckesvisningen också!:.))