måndag 27 april 2009

Grillas för fulla muggar!

William har mått bra hela dagen :) Vi blev bjudna över till min härliga granne i början av gatan ;) Det blir grillat! Yummy jag älskar grillat :D Men min darling kommer att hålla sig hemma.. Han mår lite tjuvens, förkyld. Skulle kanske stanna hemma å köra vam (vård av man) Men han får klara sig själv. K kanske ställer upp å pysslar om *fniss*

Jag håller på med förberedelser inför vernissaget på fredag..!!! Priser å info å bla, bla, bla... Mycket att tänka på!! Får se om jag kan få ihop det så det inte blir allt för mycket frågetecken.
Phu, suck, stön.. Men jag hoppas det blir glatt sedan när det är klart ;) Att man liksom får lön för mödan!! Hehe..

2 kommentarer:

Kai Vähälä sa...

självklart ställer jag upp ;=)

Anonym sa...

Hej Sussanne...kommer mina kommentarer med? jag och datorer!!! ingen höjdare precis..
du kommer att lyckas så bra med din visning..hur jag än vrider och vänder så får jag inte till det..ska på en möhippa till helgen..jag tror alla ska gifta sig i vår.. men lycka till..du ska väl ha fler visningar?..kram annika w-månsson