söndag 26 april 2009

Kalasdag.

Jag och William fick en timme på oss innan tågets avgång.. Då vi försov oss! Jag blev såklart hyperstressad å delegerade sysslor till darling :) Vi hann i alla fall. Phu! Vi kom såpass i tid att vi kunde åka halva resan med födelsedagsbarnet till destinationen. Vilket var super smidigt!!! Annars hade resan varit något krångligare.

Denna dag skulle tydligen ALLA åka pendeltåget samtidigt!!! Helt galet mycket folk, de satt i gångarna å överallt. Gillar inte att åka då. Alltid dyker det upp någon kuf som såklart ska sätta sig brevid, nästan på! Då ska man behöva be om att vederbörande flyttar sina lemmar!!!! Skit irriterande! Har folk ingen förståelse för hur tätt på man sitter okända..?!

Kalaset var lyckat å barnen hade super kul!! Å så träffar man på folk man känner, helt otippat!! Födesledagsbarnet blev jätte glad för alla presenter å de hon fick av William var uppskattade :) Vi åkte med dem tillbaka också. På väg hem somnade såklart William på tåget (som alltid) Väl hemma så visar det sig att han har feber å är helt slut :( Jag är slut men utan feber ;) Han har fått alvedon och jag hoppas det inte är något långvarigt!! Lulle killen..

Nu ska jag samla mina krafter å slänga ihop lite tzatsiki till grillmaten. Det blir mycket sådant nu när vädret tillåter :)

4 kommentarer:

mockapocka sa...

Låter som en bra dag!
Mindre bar med feber dock...
Fast tzatsiki lät å andra sidan väldigt bra.

3Lmamma sa...

Kul m kalas...vi har oxå varit iväg på kalas.....fullt ös!ses imorgon, äntligen!kraaaaaaaaaaaaaaaam

Stort och smått sa...

Kul med kalas!
Hoppas lillkillen inte blir långvarigt febrig. Trötthetsfeber kanske?

3Lmamma sa...

Hoppas febern ger sig...att det var tillfälligt.kram