lördag 25 april 2009

I mitt huvud?

Jag reste runt till höger å vänster i olika länder.. Flygplan hit å bussar å tåg dit. William hade jag med mig också. Sista bytet blev det knas.. William blev kvar utanför när dörrarna till tåget stängdes!!
Hjääääälp haaallåååå.. STOOOOPPAAAAA TÅÅÅÅGEEET!!!!

Paniken var total å va fan skulle jag göra!!!?
Jag lyckades slita upp en dörr.. Var krafterna kom ifrån har jag ingen aning om. Men upp gick den och jag höll på att sugas ut då tåget hunnit upp i en ordentlig fart. Min & Williams packning sögs ut. Jag hann se vart den landade så jag kan ta mig tillbaka och hämta den.
Men NU vill jag få tag på min älskade son!!! Helvete dessa jäkla nödbromsar, får dem inte att fungera! Tårarna bryter ut å ilskan över maktlösheten tar form, jag skriker det högsta jag orkar!

Sitter på ett murrigt kontor i något land vet inte vilket.. Men här ska jag få hjälp att hitta tillbaka till William. Det känns som en evighet har passerat. Hoppas vi hittar honom snart! Orkar inte längre..

Dessa drömmar.. Vad vill de?!!! Vill de något?

4 kommentarer:

Stort och smått sa...

Visst är det jobbigt när man drömmer mycket och jobbigt... Man undrar ju?!

Ha en skön lördag!

Kram

AnnelieH sa...

Jag önskar jag kunde hjälpa till att tyda dina drömmar.. Min mama i england är bra på det, vi får tvinga hit henne! ;)

Kram/Annelie

mockapocka sa...

Kanske att du blir stark som en oxe och är kapabel till det mesta om det skulle hända William något, eller om ni av någon anledning inte känner er nära varandra.
Att du kan lita på din kärlek och modersinstinkt kanske.

MissC sa...

Jaa, drömtydning skulle behövas OFTA ;)