tisdag 28 april 2009

Gaaah...!!

Idag ska jag fixa en del igeeeen!!! Vet ju inte hur mycket jag ska ha som backup..!!!? Det kanske inte kommer så mycket folk.. Å de som kommer kanske inte tänkt sig handla något. Ska de kunna handla på plats eller ska jag ha någon slags lista man får sätta upp sig på..!!!? Gaaah.. Är det något proffs därute som kan ge mig goda råd!? Nä, fy detta är "JOBBIGT"! Men självklart är det ju FANTASTISKT KUL & HÄFTIGT också !! Men som sagt det känns som jag är ute på hal is ;) Upplägget måste vara klart senast torsdag, annars avlider jag!! Fast det kanske jag gör ändå ;)

3 kommentarer:

3Lmamma sa...

Du kommer att fixa det....
Gör inte detta för stort....
samla dig och tänk hur du vill att kvällen skall uppfattas och vara...
Priser och sånt fixar du....
Lyssna på ditt hjärta och ha inte allt superplanerat....det är ju smyckena som du visar,dem talar sitt eget språk....du talar genom dem....du är ju så duktig!Tro på dig själv...det blir bra...jag kommer.Puss

MissC sa...

Mmm.. Jag ska försöka ta det easy.. Men vill ju att det ska vara så enkelt som möjligt för dem som kommer. Priserna är klara! :) Men hur mycket fler smycken behövs å presentation å beskrivning av smycken å så..

Karina sa...

helt klart en beställningslista! Håll inte på med kontanter och växel å hit å dit. KOmmer bli skit jobbigt för dig att va social. Se till att alla smycken har nummer och namn och lägg en beställningslista där man kan fylla i och evt komma med kommentarer!

Kram